X
تبلیغات
آزاد-aazaad - نامه آیت الله علم الهدی به میرحسین موسوی

آزاد-aazaad

من آزادم-مثل تو.

نامه آیت الله علم الهدی به میرحسین موسوی

در پي انتشار بيانيه اخير ميرحسين موسوي، داوطلب شكست خورده دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري آيت الله سيد احمد علم الهدي امام جمعه مشهد با انشار مطلبي به برخي از سياه‌ نمايي‌هاي بيانيه 17 موسوي پاسخ داده است. 

به گزارش جهان، متن اين مطلب به شرح زير است:

جناب آقاي مهندس مير حسين موسوي
علي‌رغم اينكه بنا دارم به انبوه فحاشي‌ها و دشنام‌هايي كه در سايت‌هاي مختلف هواداران شما و مطبوعات وابسته نثار بنده مي‌شود پاسخي ندهم ولي چون چند جمله در ارتباط با سخنراني در روز چهارشنبه گذشته در ميدان انقلاب در بيانيه شما ملاحظه كردم فكر كردم خاطر شما را به نكات ذيل معطوف نمايم.

1- شما اين بيانيه را با سلام به ابي‌عبدالله شروع كرده و نميدانم مقصودتان كدام ابي‌عبدالله است اگر مقصود شما اباعبدالله الحسين (ع) است بايد عرض كنم اين بيانيه شما در ابتدا دچار يك پارادوكس است شما به ابا عبدالله الحسين سلام داده‌ايد و تصريح فرموده‌ايد: حرب لمن حاربكم و در همان سطور اوليه افرادي كه علي رئوس الاشهاد نشان داده شدند پرچم مشكي مثلث كه بر روي آن نوشته شده بود يا حسين شهيد دور سر چرخاندند و در آتش انداختند و اعلام حرب با حسين نمودند آنها را مردم خداجوي خوانديد آيا اين اظهار شما شبيه آن نيست كه در عصر تاسوعا وقتي عمر سعد به لشگر خود فرمان يورش به طرف سيدالشهدا (ع) داد آنها را خيل الله ناميد و فرياد زد (( يا خيل الله اركبي و با الجنه ابشري )) ( اي لشگر خدا سوار شويد به بهشت شما را بشارت باد )

2- شما فرموديد بنده از بلندگوي دولتي صحبت كردم يقينا حدود دوميليون و 500 هزار مخاطب بنده هم در آن روز به نظر شما جمعيت دولتي بودند وحبذا به دولتي كه اين همه جمعيت دارد.
شما فرموديد: بنده مردم را به جنگ بايكديگر دعوت كردم به اينكه يك عده را حزب‌الله و يك عده را حزب الشيطان ناميدم اين اشكال شما قبل از اينكه به بنده وارد باشد به خدا وارد است كه در قرآن در زمان پيغمبر امت اسلام را كه به مراتب محدودتر از جمعيت اين كشور بوده‌اند به حزب الله و حزب الشيطان تقسيم كرده است. چون در مورد حزب‌الله در آيه 56 سوره مائده كه خداوند مي‌فرمايد (( ومن يتول الله ورسوله والذين امنوا فان حزب الله هم الغالبون )) حزب‌الله را پذيراي ولايت خدا و رسول و كساني كه ايمان آورده‌اند ( كه مقصود از الذين امنوا الذين آمنوا در آيه قبل است كه به اتفاق سني و شيعه بر اميرالمونين (ع) تطبيق شده ) معرفي مي‌كند كه اين ولايت پذيران در امت اسلامند و در آيه 19 سوره مباركه مجادله مي‌فرمايد: (( استحوذ عليهم الشيطان فانساهم ذكرالله اولئك حزب الشيطان الاان حزب الشيطان هم الخاسرون )) ( شيطان برآنها مستولي شد و ياد خدا را به آنها فراموشاند آنها حزب شيطانند ) آنها كه مرجع ضمير هم در عليهم و انساهم هستند در آيه 14 همين سوره مشخص شده‌اند كه مي‌فرمايد: (( الم تر الي الذين تولوا قوما غضب الله عليهم ما هم منكم ولا منهم ويحلفون الكذب وهم يعلمون )) ( آيا نمي بيني كساني كه دوستي ورزيدند با گروهي كه خدا برآنها غضب كرده است در حالي كه اين افراد نه از شمايند و نه از آنها به دروغ قسم مي خورند و از دروغ خود آگاهند ) كه مقصود بخشي از امت اسلام بودند كه منافق شدند وبا يهود همدست گرديدند پس به گفته شما خداوند در اينجا با تقسيم امت به حزب الله وحزب الشيطان آنها را به جنگ داخلي واداشته است .

3- شما نقد فرموده‌ايد كه چرا بنده بخشي از جامعه را بزغاله و گوساله ناميدم اين تعبير را خدواند در قرآن در دو آيه عنوان فرموده است يكي در آيه 179 سوره مباركه اعراف: (( ولقد ذرانا لجهنم كثيرا من الجن والانس لهم قلوب لايفقهون بها ولهم اعين لا يبصرون بها ولهم اذان لا يسمعون بها اولئك كالانعام بل هم اضل اولئك هم الغافلون )) در اين آيه كساني كه دل دارند و فهم ندارند چشم دارند و بصيرت ندارند به چهارپايان تشبيه شده‌اند آيا كساني كه قدرت فهم امتياز اصل مترقي ولايت فقيه را ندارند و با آن دشمني مي‌ورزند و شعار عليه آن مي‌دهند مصداق اين اشخاص نيستند آيه دوم در سوره مباركه فرقان آيه 43 و44 مي‌فرمايد: (( ارايت من اتخذ الهه هواه افانت تكون عليه وكيلا ام تحسب ان اكثرهم يسمعون او يعقلون ان هم الا كالا نعام بل هم اضل سبيلا )) در اين آيه هم كساني كه هواي نفس خود را معبود خود قرار دهند به انعام وچهارپايان تشبيه شده‌اند آيا كف و سوت زن‌هاي روز عاشوراي حسيني با آن قيافه‌هاي منكر مصداق اين اشخاص نيستند.

4- شما فرموديد به اينكه بنده گفتم (( مردم توجه كنند جنگ است )) مردم را به جنگ و شورش داخلي دعوت كردم من اين سخن را از خود نگفتم بنده پيرو ولي فقيه زمان رهبر عظيم الشان حكيم هستم كه از ابتداي اين غائله اعلام فرمودند اين حركت برنامه ريزي شده دشمن جنگ نرم است البته از افرادي كه ضد ولي فقيه‌اند انتظار نداريم اين اعلام مقام ولايت را بپذيرند و قبول كنند.

5- شما در اينكه حقير از آيات و روايات و اصطلاحات مذهبي در استناد مطالب خود استفاده كردم بنده را به برخورد مراجع عظام و روحانيون فاضل تهديد فرموده‌ايد. اولاً از شما تقدير مي‌كنم كه در حوزه‌اي كه تخصص نداشتيد وارد نشديد و مقصود شما از روحانيون فاضل نمي‌دانم چه كساني هستند اما مراجع عظام كه فرمان و نظرشان بالاي سروچشم ماست شاگردان امام بزرگوار رضوان الله تعالي عليه‌اند. بنده در مورد (( بغي )) كه حركت شما را مصداق آن معرفي كردم به آيه شريفه قرآن و تفسير لغوي بغي به وسيله راغب اصفهاني در كتاب مفردات استناد كردم كه كتاب مفردات در لغت معني قرآن از نظر تمام فرق اسلامي حجت ونص است. آيات و توقيع شريف امام زمان به اسحاق بن يعقوب كه مستند اصل ولايت فقيه معرفي نمودم دقيقا منطبق با استناد و استدلال استاد الفقهاء و المراجع امام رحمه الله عليه در بحث ولايت فقيه در كتاب البيع است.
محارب بودن اغتشاشگران روز عاشورا مستند به حكم امام رحمت‌الله عليه درباره منافقين در هنگام عمليات مرصاد بوده است طبيعي است آنهائي كه فكر كرديد با بنده برخورد كنند بايد در حقيقت با خدا در آيه 42 سوره مباركه شورا برخورد كنند و يا با امام راحل بزرگوار در كتاب البيع
خاتمه: تمام سخن در يك كلمه: جناب آقاي موسوي (( ان ربك لبالمرصاد))
والسلام علي من اتبع الهدي
17 محرم 1431
+ نوشته شده در  88/10/13ساعت 19:52  توسط محمدباقر محمدی راد  |